[ F30/F31 ] F31 320d Luxury 2014 - Orionsilber metallic "Карамелька"

  • Автор теми Автор теми aldir
  • Дата створення Дата створення
Можливо через те, що LL04 більш стійке до утворення цієї сажі, як пишуть в доках.
Описание скрытого текста/картинок: info

Longlife-04 oils
These have been developed to guarantee an optimum service life for the particulate filter in diesel engines. These oils are stipulated for all diesel engines with particulate filter, but may also be used in almost all other BMW engines. Like Longlife-01 and Longlife-01 FE oils, they satisfy currently BMW's most stringent quality requirements. Longlife-04 oils must not be used in BMW spark-ignition engines in countries outside Europe (EU plus Switzerland, Norway and Liechtenstein).

Longlife-01 oils
The quality of these oils is comparable to that of Longlife-04 and Longlife-01 FE oils and these oils can be used in most BMW engines.
 
Останнє редагування:
Нарешті перезувся, 2 тижні шукав резину яку хотів, думав вже купити щось простіше нове. Пощастило, що погода не піджимала.
Знайшов комплект R17 225/50 Michelin Alpin 5 94Н XL, всі шини 2017 року випуску. Продавав хлопець, оскільки продав свого Акорда, а на нову Acura MDX вже не підходять. Відкатав один сезон, вони як новенькі. Сказав в минулому році купував по 3500 за колесо, зараз же така майже 4500. Віддав мені за 8000.
Одразу перезувся, стало їхати ну неймовірно комфортно, навіть руками наощуп резина дуже м"яка.
Описание скрытого текста/картинок: Michelin Alpin 5

image.jpg image (1).jpg image (2).jpg


Літня стояла ще з якою авто із салону виїхало Bridgestone Potenza S001 225/50 R17 94W RunFlat , забрав її, протектор ще нормальний, але їздити вже не буду. Або продам, або віддам. На літо хочу Michelin PS4 придбати.

Також ще замовив підкладку під дитяче автокрісло та захист спинки сидіння, бо набридло вже дитину роззувати постійно, коли в авто саджу і з дружиною розбиратися :biggrin: Ну і освіжувач салону погратися :)
Описание скрытого текста/картинок: Ніштяки

IMG_3781.jpg IMG_3782.jpg IMG_3783.jpg
 
Останнє редагування:
Коли мягка то супер, з літньою не будьте такі категоричні - що найдете за півціни те і беріть, а чи буде це контік преміум6 чи мішка пілот спорт чи гудєр асиметрик ф3 вже пофіг. дороги не європейські щоб нову ТОП резину брати )
 
Коли мягка то супер, з літньою не будьте такі категоричні - що найдете за півціни те і беріть, а чи буде це контік преміум6 чи мішка пілот спорт чи гудєр асиметрик ф3 вже пофіг. дороги не європейські щоб нову ТОП резину брати )

Откатал 2 сезона на асимметрике 3ем почти в ноль . Нормальная универсальная резина . После взял пилот спорт 4 . Лучше резины на лето за 15 лет у меня не было , сцепление с дорогой на 10с плюсом , как на сухом так и мокром асфальте . При этом не жёсткая , как некоторые шины со спортивным характером .
На зиму я бы брал только гудиер ультра грип айс2 , или любую другую резину скандинавского типа с более мягким компаундом и большим количеством ламелей и прорезей . До этого был мишлен альпин 5 , резина сугубо для евпропейской зимы . Едиственный минус гидиера это очень мягкая боковина . А так одни плюсы .
 
Останнє редагування:
Альпин 6 какойто... уж очень дубовый мне показался по сравнению с моим Х-айс..
Йе тому що ти трогав абсолютно різні типи гуми. Різні по скаду і вони виконують різні задачі :)
Мішлен альпін - єврозима.
Х-айс - арктика.
 
Йе тому що ти трогав абсолютно різні типи гуми. Різні по скаду і вони виконують різні задачі :)
Мішлен альпін - єврозима.
Х-айс - арктика.

А дайте, пожалуйста, расшифровку, кто что означает :)
 
А дайте, пожалуйста, расшифровку, кто что означает :)

ну дак все ж очевидно + я впевнений, що ти й сам в курсі + по малюнку протектора та особливостям все ж видно.



Гума підбирається під задачу. Ок коли я їздив по області між райцентрами, там де дороги ніколи не посипають і рідко коли чистять - в мене був тільки шип.
Коли я жив у Чернігові, там їздив ну і по трасі 20% - то в мене був той же той же Х-айс2 та брідж рево та новіший gz.
А у випадку коли я 60% пробігу по Києву + основні магістралі (Київ-Львів), - то мій вибір також на алпін 5 випав.

Все написане - моє імхо. Не претендує на істину. Прошу не сприймати близтко. Тема вибору зимової гуми дуже індивідуальна.

Питання до автора борт журнала. А розмір R17 225/50 - штатний ? В мене на проємі дверей було 225/45/17
 
Останнє редагування:
F31 320d Luxury 2014 - Orionsilber metallic "Карамелька"

Ну в моем понимании и по рисунку протектора: Х-айс - это для малоснежной зимы, для обледенелой дороги..
Альпин - это для снега больше.

Поскольку у нас зима часто на 80% стоит без снега, но с морозами небольшими, и трассы в основном чистые, то мне мой Х-айс вроде подходит. В снега я на седане вообще не выезжаю, пофиг на какой резине.. для этого нужен СУВ с клиренсом, ну и хдрайв не помешает :)
 
Останнє редагування:
Питання до автора борт журнала. А розмір R17 225/50 - штатний ? В мене на проємі дверей було 225/45/17
Так, штатний, здається це особливість саме Luxury Line.
Завтра точно перевірю що написано.
 
странно, что размер резины одинаковый с X1
 
Перевірив, штатний розмір:
Описание скрытого текста/картинок: Фото

IMG_3815.jpg


Намагався записатись на заміну фільтрів та діагностику ходової до BMW-Garage, але вони мене проігнорили. Плюс в той же день зустрічався з другом, він у них колись свій Х1 обслуговував. Вирішив він цього Х1 продати, потенційний покупець замовив діагностику BMW-Garage, і яке його здивування було, коли він побачив заключення, хоча недавно перед цим був на ТО і діагностиці. Виясняючи в чому справа, відповіли типу для покупця так ціну збивали. Чия це ініціатива, покупця чи СТО я хз. Ну він там більше ні ногою.

Записався до BMW Zone вчора на сьогодні 11 ранку. Замінили фільтри салону, паливний, повітряний. Оригіналів у них немає, поставив Mann. По часу зайняло годинку. Поспілкувався з механіком на рахунок ходової, каже все ідеал, окрім того що є мікротріщинки на відбійниках, але ще їздити і їздти на них. Кажу як же так, у ОД на Арії у Львові загнули, що відбійникам торба плюс важелі передньої підвіски? Ну відповідає, це звичне явище, що після Баварії люди з букетом приїжджають, а по факту нічого критичного. Ось так, а вже приготував 500-600$ :acute:
До речі, до них можна зі своїми розхідниками їздити.
Описание скрытого текста/картинок: Чек

Scanbot Nov 8, 2018 13.28.jpg


А поки сидів в залі очікування, познайомився з цікавою людиною, сам із Хмельницька, після відрядження прилетів у Київ, забрав свій Х5 Е70 в аеропорту і приїхав замінити масло в коробці, пробіг вже 220тис десь. Масло було чисте, як такої необхідності в заміні не було. Каже, що автомобіль подобається, дістався від партнера по бізнесу, який взяв його з салону а через 2 роки віддав йому, не зайшов :) За 7 років володіння проблем/поломок не було серйозних, тільки от це 4.8i версія, каже хоч і суми невеликі виходять, але для чого викидати фінанси у вихлопну трубу.
Саме цікаве це те, що я вислухав про АВТ Баварія, каже, що ненавидить їх :biggrin: Одного разу взагалі намагались його обдурити. За заміну сайлентів виставили занадто серйозний чек, почав розбиратися. Відповіли типу там щось заржавіло, не могли зняти, довелось ступіцу відкручувати і т.д. Заставив їх піти показувати як робили. Вони беруть зйомник деталі а він туди не влазить, тобто у них просто не було підходящого інструмента. Він пробив по номеру зйомника і виявилось, що для Е70 він не підходить.
Після цього каже його друг захотів собі Х5 Ф15, поїхали в салон подивитися, попросили тест-драйв. А ні, не можна, ставайте в чергу і приходьте через 4 місяці!!! Що?!!! Тут потенційний клієнт на дороге авто і так відшивати. Поїхали вони в той же день у салон Ауді, там їх прийняли як білих людей, розказали про опції і комплектації, сказали якщо хочете щось ін - замовимо і приїде, самі запропонували прокататись і оцінити. Взяли тоді ж Q7. У нього в дружини Ауді А4, приїхати зі своїми розхідниками не проблема, спокійно міняють.
Так тепер він з BMW їздить на ТО в салон Ауді :shok:
Комплект ZF для заміни масла оригінал на Баварії також відмовились міняти. Сказали не регламентні роботи, але якщо дуже хочете, то зробимо тільки купляйте в нас, а свій викиньте.

Ось так от. Мені тільки цікаво, це ОД БМВ в Україні так себе поводить тільки, чи це загальна політика компанії?
 
Это на Баварии позажирались так..
Я ж рассказывал, как мне сальник заднего редуктора просчитывали.. 3000 грн снятие редуктора, потом еще 3000 грн замена сальника.. плюс потом развал и может еще чего..
Поехал к дилеру в Житомир - работа вышла 800 грн.
 
мне на Баварии озвучили ТО3 за масло+фильтр 2800грн, за полное ТО с 7% скидкой и заменой всего по регламенту 8300грн
+ последняя прошивка двигателя, наверное, или только блока, который отвечает за ЕГР. Сам ЕГР по итогам диагностики тоже может быть заменен на новый бесплатно.
Поеду, но в Житомир позвоню :)
 
Давно не писав нічого )
Тиждень назад перезувся, купив комплект літньої гуми
Continental Sport Contact 5 SSR Runflat - 225/50 R17, навіть не очікував, що буде такою комфортною, це небо і земля в порівнянні з колишніми Bridgestone Potenza S001 225/50 R17 94W RunFlat. На трасі поки не встиг оцінити, тільки по місту. Також 3 з 4 дисків після зими потребували вирівнювання. Всі процедури робили на шиномонтажі Vianor на Софіївській Борщагівці, шини також купив у них, і залишив зимові на зберігання.

У вівторок переїжджав калюжу, яка була реально на всю дорогу, зачепив якусь каменюку дном, в результаті пошкодив захист, толком не видно, але таке враження, що захист по центру не металевий і надірваний. У неділю поїду на АВТ Баварія, оскільки я подовжив Каско на цей рік і мені включили в перелік СТО авторизовані центри. На вартості страхування це відобразилося додатковими 2500 грн в рік. Побачу що вони скажуть і який прайс виставлять. Поліцію на місце події не викликав, тому ліміт в такому випадку на компенсацію - 5% від страхової суми, яка складає трохи більше 600к грн. Надіюсь вистачить )))

Також замовив через Льошу M5Proud кришку на датчик круїзу під бампером і запобіжник закривання дверей, бо тарабанить в корпусі, коли по нерівній дорозі їдеш. Заодно і на діагностику записався.

Далі в планах заміна задніх колодок, планове ТО із заміною масла фільтрів. Також подумую чи не чіпанути її, зробити Stage1, профіт буде ~ 184 => 215кс ))
 
Де плануєш робити чіп. Вже вивчав це питання?
 
На ATG можешь узнать. Чпокают те повозки разного уровня.
Не реклама надеюсь?
 
Останнє редагування:
Проблема не в том, что станет 100500сил с Нм, а в том, что бы не дрыснуло.
Оте та проблема.
Перед чипами и прочими вмешательствами, надо "сток" привести в надлежащий вид, что бы понять как рабочий сток едет.
Может и шпокать не захочется.
Зачастую приведение в порядок стока стоит больше шопоканья.
Лично я бы много раз подумал жоповоз стараться делать гонкой :)
 
Не зрозумів Вашого посилу, що значить надо "сток" привести в надлежащий вид ?
 
Льонь, ось може не читав :)
Дима МДУ скидував колись..

 
Не зрозумів Вашого посилу, що значить надо "сток" привести в надлежащий вид ?
Я не за конкретно Ваш автомобиль.
Вы его владелец и Вы должны знать за его техническое состояние.
НО, как часто бывает:
- Давай шпокнем.
- А на кой?
- Не едет.
- Так может двигателю просто тяжело?
- Та ну. Пацаны шпокнут. Будет 100500сил гонка.
Но ни одна шпокальтельная компания не даст хоть какую то гарантию :) Да и глупо за такое спрашивать. Оно и так понятно.
И опять же. Накой "жоповоз" шпокать? Он должен возить. Комфортно, без гемморойно, желательно долго и без поломок.
 
Льонь, ось може не читав :)
Дима МДУ скидував колись..

Прочитав, дякую ) Цікава стаття. "Пылу поубавилось" 😄

Проблема не в том, что станет 100500сил с Нм, а в том, что бы не дрыснуло.
Оте та проблема.
Перед чипами и прочими вмешательствами, надо "сток" привести в надлежащий вид, что бы понять как рабочий сток едет.
Может и шпокать не захочется.
Зачастую приведение в порядок стока стоит больше шопоканья.
Лично я бы много раз подумал жоповоз стараться делать гонкой :)

За станом автомобіля я слідкую, якщо взаню про якісь косяки - одразу страюсь виправляти, хоча поки нічого серйозного не було.
Та це таке спонтанне бажання, і не тому, що не їде, а просто було б непогано мати більше кс )
ОК, я зрозумів, особливо після того як статтю прочитав. Власне для цього і є форум, щоб отримувати поради і ділитися досвідом.
І 400Є зекономив ;)
 
Есть простая профилактика.
В n47 и без шпоканья есть куда вложить средства.
Цепи, коллектора, форсунки. Куча видео за этот мотор.
 
Був вчора на Баварії, під"їхав разом із страховим агентом. В результаті виявили пошкодження захисту КПП (щиток з матеріалу, схожий на товстий войлок, порваний), погнутийй кронштейн до якого він кріпиться. Тобто нічого серйозного. Також подряпини на пластиковому піддоні який йде далі, по центу дна, але АВТ Баварія вирішила потрібно міняти )
Страхова все оплатить, деталі будуть замовляти, тому ремонт буде через тижні 3.
Описание скрытого текста/картинок: Photo

675992


Було хвилин 15 походити по салону. Порівняно з осіннім візитом, пропали М5 і 7series, з"явився седан 4 series 420i, 640i GT.
Вирішив порівняти Х3 і Х4, спочатку сідав на водійське сидіння, налагштовував під себе, потім на пасажирське за собою.
В Х4 взагалі місця мало, потолок на голову давить, на задніх - він просто на голові. Навіть в мене в F31 вище таке враження.
В Х3 набагато просторніше, вищий потолок навіть з панорамою, на задніх місця більше.
Описание скрытого текста/картинок: Х4

675983
675984
675985

Описание скрытого текста/картинок: Х3

675986
675988
675987

6GT взагалі поза конкуренцією, величезна баржа, ефектна ззовні, просторна всередині, з космічним прайсом )
Описание скрытого текста/картинок: 6GT

675989
675990
675991
 
Х4 как и Х6 не конкурируют с Х3 и Х5 по пространству, особенно сзади :) там только детей возить, и то, загрузка-выгрузка будет под сомнением..

Шестерка ЖТ - да. Идеальна во всех отношениях. Только уже пониже в салоне как обычная Ж30 и без двойного багажника как было в Ф07. Она стала просто лифтбек версией пятерки Ж30, в то время как Ф07 вообще не имела ничего общего с пятеркой Ф10, кроме задней ходовой.
 
Я так розумію 5GT взагалі не буде, замість неї вийшла 6GT?
 
Страхова перерахувала кошти на ремонт в АВТ БАварія, загальна сума склала 7700грн, думаю якби робити не у оф дилера, там було б біля -50% 😄
Ще таке питання, замітив, що при заведенні автомобіля, деякий час стою на паркінгу, починаються якісь не вібрації, не то похитування, особливо 5ою точкою відчуваються. Перемикаю на драйв і проходить. Якщо деяку відстань проїхати, то потім і на Р не повторюється. В чому може бути причина?
 
Назад
Зверху